Termeni si conditii

Prezentul regulament reprezinta termenii si conditiile de utilizare ale site-ului www.dorya.ro. Orice comanda plasata pe acest site trebuie sa fie de acord cu prezentul Regulament. Orice comanda si va fi realizata in conformitate cu acest Regulament si cu legislatia aplicabila in vigoare.

I. Introducere

1. S.C. DORYA S.R.L., cu sediul in Craiova, adresa: Bd. Oltenia Bl. 32, Craiova, Dolj, Cod de Inregistrare Fiscala 23207162, inregistrata in Registrul Comertului  sub numarul J16/205/2008, faciliteaza achizitionarea de marfuri cu ajutorul retelei electronice (Internet) – de la adresa: www.dorya.ro, denumita in continuare MAGAZIN.

2. Prezentul Regulament se adreseaza tuturor utilizatorilor Magazinului si stabileste principiile de efectuare a inregistrarilor si de utilizare a contului de Magazin, principiile de rezervare pe cale electronica a produselor disponibile in Magazin, denumite in continuare MARFURI, de plasare de comenzi pe site-ul Magazinului precum si principiul incheierii contractelor de vanzare a Marfurilor.

3. Orice utilizator al Magazinului poate accesa Regulamentul in orice moment, dand „click” pe linkul „Termeni si Conditii” aflat pe pagina de web a magazinului. La efectuarea unei comenzi, prin bifarea butonului " Am citit și sunt de acord cu Termeni si conditii" utilizatorul se declara de acord cu termenii si conditiile Magazinului.

4. Informatiile despre Marfurile din Magazin – disponibilitate, descrieri, preturi – constituie o invitatie la incheierea de contracte de vanzare in sensul legilor in vigoare, conform conditiilor din „Termeni si Conditii”.

5. Marfurile din Magazin sunt prezentate in mod amanuntit. Pe pagina de web se afla informatii detaliate despre proprietatile Marfurilor, pretul acesteia, descrieri detaliate etc.

6. Fotografiile si prezentarile produselor oferite au drept scop prezentarea Marfurilor.


II.  Regulile de utilizare a Magazinului

1. S.C. DORYA S.R.L. faciliteaza incheierea de contracte de vanzare a Marfurilor prin intermediul Internetului si presteaza o serie de servicii, prevazute in Regulamentul de fata.

2. Contractul de vanzare a marfurilor se incheie intre utilizatorul Magazinului, denumit in continuare CLIENT, si S.C. DORYA S.R.L.

3. Conditia inceperii utilizarii Magazinului este cunoasterea acestui Regulament si acceptarea sa.

4. Informatiile furnizate de Client in timpul plasarii comenzii trebuie sa fie reale, actuale si exacte. S.C. DORYA S.R.L. isi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii, in cazul cand datele furnizate nu sunt suficient de exacte si fac imposibila realizarea comenzii, mai exact, nu permit identificarea exacta a produselor. Inainte de a refuza realizarea comenzii S.C. DORYA S.R.L.  va incerca sa il contacteze pe Client pentru a stabili ce date sunt necesare pentru a face posibila realizarea acesteia.

5. Magazinul ia toate masurile tehnice si administrative posibile si impuse de anumite norme juridice, menite a proteja datele personale ale Clientilor si mai ales de a preveni obtinerea si modificarea de catre persoane neautorizate a datelor personale furnizate in timpul inregistrarii.

6. Clientul care a utilizat Magazinul are urmatoarele obligatii:

a) de a nu furniza si transmite informatii interzise prin lege;

b) de a utiliza Magazinul intr-un mod care sa nu perturbe functionarea acestuia;

 c) de a nu difuza si de a nu plasa in cadrul Magazinului informatii comerciale incorecte;

d) de a utiliza Magazinul intr-un mod care sa nu creeze inconveniente pentru alti clienti si pentru administratorul Magazinului;

e) de a folosi informatiile amplasate in paginile Magazinului doar in scop personal.


III Incheierea contractelor de vanzare

1. Magazinul faciliteaza plasarea comenzilor de Marfa dupa cum urmeaza:

a)         pe pagina web a Magazinului (on-line), urmand procedura de plasare a comenzilor,

b)        telefonic, la numerele de telefon afisat pe website in sectiunea „Contact”

c)         prin e-mail, transmitand solicitarea pe adresa: atelier@dorya.ro

2. Magazinul primeste comenzile plasate on-line pe parcursul intregii zile, in toate zilele saptamanii. Comenzile plasate prin telefon sau prin posta electronica sunt primite in zilele lucratoare intre orele 9.00 – 17.00. Comenzile plasate in zilele libere sau de sarbatori vor fi prelucrate in decurs de doua zile lucratoare de la data plasarii comenzii

3. Conditia plasarii comenzii o constituie completarea in formular a tuturor datelor cerute, necesare pentru expediere si pentru emiterea facturii fiscale. In unele cazuri, pentru lansarea unei comenzi ferme, este necesara achitarea unui avans de cel putin 30% din valoarea produsului.

  4. Fotografiile produselor din Magazin au caracter informativ.Acestea nu au valoare contractuala. Pot exista diferente intre acestea si produsul respectiv.

5. Pentru a plasa o comanda se aleg Marfurile din Magazin, mai ales in ceea ce priveste produsul si cantitatea, dupa care se trece la “Cos” si se continua procedura de plasare a comenzii selectandu-se diferitele optiuni.

6. Pana la momentul confirmarii selectarii Marfurilor, Clientul are posibilitatea de a efectua modificari referitoare la Marfa din comanda, precum si la datele pentru livrare si de facturare. Confirmarea de catre Client a comenzii este echivalenta cu acceptarea obligatiei de a face plata pretului Marfurilor si a eventualelor costuri de livrare, lucru despre care Clientul este informat direct, inainte de confirmarea comenzii.

7. Confirmarea de catre Client a comenzii conform pct. 6 de mai sus constituie oferta transmisa de Client catre S.C. DORYA S.R.L., de a incheia contractul de vanzare, conform continutului comenzii si prezentului Regulament.

8. In momentul plasarii comenzii conform pct. 6 de mai sus, Clientul primeste la adresa de e-mail indicata un mesaj referitor la comanda plasata: cantitatile de Marfuri comandate, valoarea comenzii, tipul de livrare si de plata ales, timpul de livrare a comenzii precum si datele de contact ale Clientului, Magazinului, informatii despre modul de depunere a reclamatiei in privinta Marfurilor precum si despre dreptul Clientului de a se retrage din contractul de vanzare. Procedura aceasta reprezinta si o confirmare a primirii de catre Magazin a ofertei de achizitie din partea Clientului.

9. Magazinul transmite confirmarea acceptului sau refuzul de a accepta comanda Clientului, transmisa prin e-mail sau telefonic (Confirmarea realizarii si livrarii comenzii) la adresa de e-mail indicata de acesta. Dupa primirea confirmarii de mai sus se ajunge la incheierea intre Client si S.C. DORYA S.R.L. a contractului de vanzare a Marfurilor comandate de Client.

10. Contractul de vanzare se incheie in limba romana, avand continutul prezentulului Regulament completat cu comanda plasata de Client.

11. Fara atingerea dreptului Clientului de se retrage din contract, conform legislatiei in vigoare, Clientul poate renunta la comanda inainte de a primi de la Magazin confirmarea ofertei de achizitie, adica inainte de a primi mailul care confirma acceptarea comenzii spre realizare, despre care se vorbeste la pct.9 de mai sus. In aceasta privinta Clientul trebuie sa contacteze urgent Magazinul prin telefon, cu confirmare prin e-mail.

12. In cazul alegerii de catre Client a altei forme de plata decat “ramburs” Magazinul isi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii in cadrul contractului de vanzare, in cazul cand:  datele de contact ale Cumparatorului sunt atat de neclare, incat fac imposibila livrarea marfii sau daca plata pentru comanda nu a fost efectuata in termen de 2 zile lucratoare de la data plasarii comenzii.


IV. Livrarea si receptionarea Marfurilor

1. Marfurile comercializate prin intermediul Magazinului sunt noi, produse de S.C. DORYA S.R.L.

2. Marfurile sunt livrate la adresa indicata de catre Client in comanda. Termenul estimativ pentru livrarea Marfurilor este stabilit in rezumatul comenzii, inainte de confirmarea de catre Client a plasarii comenzii.

3. Timpul prevazut pentru livrarea la Client, la livrarea prin curier, poate sa difere in functie de produsul comandat. Inceperea realizarii comenzii poate fi intarziata pana la momentul inregistrarii in contul bancar al Magazinului al pretului vanzarii (si eventualelor costuri cu livrarea), in cazul alegerii de catre Client al formei de plata in avans prin internet sau in cazul in care Magazinul solicita plata in avans.

4. In cazul in care produsul selectat nu mai este disponibil clientul va fi notificat prin e-mail si/sau telefonic in maximum 3 (trei) zile lucratoare de la confirmarea comenzii sau achitarea platii in avans. In aceasta situatie, in cazul platii anticipate integrale sau partiale, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la notificare, intreaga suma va fi returnata in contul specificat de catre Cumparator.

5. Marfurile sunt livrate la orice adresa indicata de pe teritoriul Romaniei, prin intermediul unor firme de curierat. Taxele pentru livrarea produselor se indica in procesul de plasare a comenzii. Pentru livrarile in alte tari decat Romania, costurile difera si ele vor fi transmise clientului in functie de localizarea acestuia.

6. Comenzile cu o valoare de peste 500,00 (cinci sute) lei vor fi expediate pe cheltuiala Magazinului. In celelalte cazuri, costul de expediere a Marfurilor achizitionate este de 25,00 (douazeci si cinci) lei este suportat de catre Client, lucru despre care Clientul este informat tot inainte de confirmarea comenzii plasate. La fiecare produs expediat se ataseaza dovada achizitionarii (factura fiscala).

 

V. Preturi si metode de plata

1. Informatia despre pretul de achizitie al marfii de pe pagina de web a Magazinului este obligatorie din momentul primirii de catre Client a unui e-mail de confirmare a acceptarii comenzii plasate de acesta, pentru achizitia Marfurilor selectate. Respectivul pret nu mai sufera modificari, indiferent de modificarile de pret din Magazin care mai pot avea loc dupa confirmarea comenzii prin mail.

2. Preturile produselor din magazine sunt date in lei si contin toate componentele pretului, inclusiv taxe si impozite.

3. Clientul va achita pretul produselor comandate si cheltuielile de expeditie, dupa cum doreste:

a) ramburs, achitand firmei de curierat la livrare

b) transfer bancar

c) plata cash la sediul atelierului       

4. S.C. DORYA S.R.L. isi rezerva dreptul de a modifica pretul marfurilor aflate in Magazin, de a introduce in vanzare marfuri noi, de a desfasura sau de a revoca actiuni de promovare pe pagina de web a Magazinului, de a introduce pe aceasta modificari conforme cu prevederile legislatiei in vigoare, cu conditia ca aceste modificari sa nu incalce drepturile persoanelor care au incheiat contracte de vanzare a Marfurilor oferite de Magazin inainte de efectuarea respectivelor modificari, sau a drepturilor persoanelor autorizate sa utilizeze a anume promotie, conform principiilor acesteia, pe perioada desfasurarii sale.


VI. Reclamatii referitoare la Marfuri

1. S.C. DORYA S.R.L. raspunde pentru defectele fizice ale produselor pe baza legislatiei in vigoare. De asemenea  S.C. DORYA S.R.L. respecta garantia legala pentru conformitatea produselor.

2. S.C. DORYA S.R.L. va lua masuri pentru a asigura pe deplin functionarea corecta a Magazinului, in domeniile indicate de cunostintele tehnice actuale si se obliga sa inlature intr-un termen rezonabil toate neajunsurile semnalizate de catre Clienti.

3. Orice produs cumparat in Magazin poate fi obiectul unei reclamatii, cu respectarea termenilor si conditiilor de reclamatie stabiliti prin lege, daca prezinta defecte ce constituie neconformitati cu contractul de vanzare incheiat.

4. Clientul poate trimite produsul reclamat pe propria sa cheltuiala, prin curierat, returnarea marfii facandu-se in mod obligatoriu cu descrierea in scris a defectului sau cu un formular de reclamatie descarcat de pe pagina Magazinului. Produsul reclamat trebuie insotit de urmatoarele documente: copie dupa factura de achizitie , bonul sau chitanta cu care a fost cumparat.

5. Expedierea reclamatiei se face prin curierat, pe cheltuiala clientului, la adresa Str. Mihail Kogălniceanu nr. 20, Craiova, Dolj. Clientul va fi informat despre modul de rezolvarea a reclamatiei in termen de 14 zile, calculate din ziua urmatoare primirii de catre Magazin a trimiterii cu marfa reclamata.

6. Clientul are dreptul la urmatoarele pretentii, conform legislatiei in vigoare:

a) sa ceara sa renunte la Contract sau sa ceara reducerea pretului Marfii, daca Magazinul nu inlocuieste de urgenta si fara mari inconveniente pentru Client, marfa defecta sau nu inlatura defectul, ori

b) Sa ceara inlocuirea Marfii cu o alta fara defecte sau inlaturarea defectelor.

7. In cazul in care reclamatia nu este admisa, Marfa va fi returnata impreuna cu un raport referitor la nejustificarea reclamatiei.

8. In cazul in care se constata de catre Client deteriorarea Marfii in timpul transportului se recomanda ca el sa intocmeasca in prezenta curierului un proces verbal de constatare daune.


VII.  Garantie si retur. Retragerea din contractul de vanzare

1. Garantia la produsele comercializate in site se aplica in conformitate cu Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantia asociata acestora si O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorului. 

2. Clientul poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:

-  Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site

- Coletul / coletele prezinta deteriorari severe 

- Produsele au fost livrate gresit

- Produsele au marimi (grosimi) eronat comandate

 - Conform Ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta: "Consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului."

Clientul poate solicita retragerea din contractul de cumparare prin notificare in scris la adresa de e-mail atelier@dorya.ro. In maxim 30 de zile de la data returnarii, Magazinul va inapoia contravaloarea produsului în contul cumparatorului sau prin mandat postal. Cheltuielile de returnare si comisioanele bancare vor fi suportate de catre cumparator si se vor scadea din suma de returnat.  Produsul va fi returnat împreuna cu factura de achizitie in original. Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul sau accesoriile aferente.     


VIII. Informatii referitoare la serviciile prestate on-line

1. Magazinul presteaza pentru Clienti urmatoarele servicii, pe cale electronica:

a) Facilitarea incheierii on-line a contractelor de vanzare din Magazin, conform prezentului Regulament,

b) Facilitarea deschiderii de conturi ale Clientilor in Magazin,

c) Transmiterea informatiei comerciale referitoare la Marfurile comandate.

2. Clientul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare a Marfurilor conform normelor juridice aplicabile si in baza principiilor stabilite de prezentul Regulament. In plus, Clientul are dreptul, in orice moment, de a cere incetarea de catre Magazin a prestarii serviciilor mentionate la punctele 1 b) si 1 c) de mai sus.

3. Conditiile tehnice de prestare de catre Magazin, pe cale electronica, a serviciilor, sunt urmatoarele:

a) acces la Internet;

b) folosirea unui browser care sa faca posibila editarea unor documente hypertext

(Internet Explorer, Opera, FireFox, Chrome sau altele asemanatoare);

c)   Detinerea unui cont de posta electronica.

4. Reclamatii privitoare la serviciile prestate de Magazin pe cale electronica pot fi depuse transmitandu-le la adresa de e-mail atelier@dorya.ro sau telefonic, la numerele de telefon afisate pe website. Reclamatia Clientului trebuie sa contina denumirea beneficiarului si o scurta descriere a procesului reclamat. Magazinul se va stradui ca reclamatiile depuse sa fie examinate in cel mai scurt timp cu putinta, totusi, nu mai tarziu de 14 zile de la data primirii reclamatiei de catre Magazin. Despre modul in care a fost solutionata reclamatia Clientul va fi anuntat pe calea aleasa de Client, telefonic sau ca informatie transmisa pe e-mail la adresa indicata de acesta.

S.C. DORYA S.R.L. aduce la cunostinta ca, in functie de setarile browserului Clientului, pot fi introduse in sistemul teleinformatic al Clientului fisiere cookies, care nu sunt o componenta a continutului serviciilor prestate de catre Magazin, dar care ar putea permite identificarea ulterioara a Clientului ce intra pe pagina de web a Magazinului si sunt utilizate de Magazin pentru a inlesni Clientului utilizarea Magazinului, ca si pentru monitorizarea de catre Magazin a navigarilor Clientului pe pagina de web. Clientul poate renunta in orice moment la posibilitatea ca Magazinul sa utilizeze cookies, prin anumite setari ale browserului sau. Pentru mai multe detalii, Clientul poate consulta sectiunea Politica de Confidentialitate.


IX. Alte prevederi

1. Continutul si design-ul dorya.ro, inclusiv bazele de date accesibile prin intermediul sau, sunt proprietatea S.C. DORYA S.R.L. si sunt protejate prin legislatia in vigoare cu privire la drepturile de autor si drepturile conexe. In cazul informatiilor si continutului postat de terte parti pe site-ul dorya.ro, drepturile de autor si responsabilitatea asupra acestora apartin in totalitate celor care au publicat acea informatie.

2. Puteti copia si printa continutul dorya.ro doar pentru folosinta dumneavoastra personala, in scopuri necomerciale.

3. Este interzisa orice utilizare a continutului dorya.ro in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document sau de legislatia in vigoare. Cererile de utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document pot fi trimise la adresa de email atelier@dorya.ro.

4. In conditiile in care considerati ca un anumit continut aflat pe site-ul dorya.ro incalca drepturile dvs. de proprietate intelectuala, dreptul la viata privata, la publicitate sau alte drepturi personale, sunteti rugat sa trimiteti un e-mail la atelier@dorya.ro cu drepturile incalcate pentru a permite administratorilor dorya.ro sa actioneze in conformitate cu dispozitiile legale.


X. Forta majora

Dorya.ro, partenerii sau utilizatorii sai nu pot fi facuti responsabili pentru nici o intarziere sau eroare in executarea obligatiilor contractuale sau in continutul furnizat pe site, rezultand direct sau indirect din cauze care nu depind de vointa dorya.ro.

Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de functionare ale echipamentului tehnic, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, accesul neautorizat in sistemele dorya.ro, erorile de operare, greva etc.


XI. Prevederi finale

1. Datele personale ale Clientilor furnizate in timpul inregistrarii in Magazin sunt prelucrate de catre S.C. DORYA S.R.L. exclusiv in scopul realizarii comenzilor; ele mai pot fi prelucrate si in scopuri de marketing, daca Clientul isi exprima acordul pentru acest lucru, intr-o declaratie separata. Clientul are dreptul de a completa, actualiza, corecta datele personale, de a retrage definitiv sau doar pentru o anume perioada de timp permisiunea pentru prelucrarea lor sau de a cere stergerea lor daca sunt incomplete, neactuale, neadevarate sau au fost colectate prin incalcarea legii sau nu sunt neaparat necesare pentru atingerea scopului pentru care au fost colectate, precum si dreptul de a se impotrivi in cazul prelucrarii datelor personale in scopuri de marketing. Aceste informatii sunt detaliate in Politica de Confidentialitate care este o completare a prezentului Regulament.

2. Neacceptarea prevederilor prezentului Regulament face imposibila achizitionarea marfurilor oferite de Magazin. Magazinul ofera Clientului posibilitatea de a lua la cunostinta prevederile Regulamentului, la plasarea comenzii. Clientii care detin cont in Magazin vor fi informati cu privire la modificarea Regulamentului prin e-mail. Clientul care nu accepta modificarile aduse la Regulament are dreptul de a-si solicita inchiderea contului in orice moment.